niedziela, 20 marca 2016

Liebster Blog Award

Tak, zostałam nominowana do LBA, czyli Liebster Blog Award (nawet nie wiem czy to dobrze napisałam, ale cii). Zapewne kiedyś było tu gdzieś napisane, że nie odpowiadam na nominacje (wiecie, lba, tb i wszystkie tego typu) i nadal to obowiązuje, lecz postanowiłam zrobić wyjątek, bo powinnam się wytłumaczyć czemuż to nie ma rozdziałów od półtorej miesiąca, a pisanie notki jakoś nie napawa mnie uśmiechem, no... Wiec może zacznijmy od pytań tej pani [KLIK]

1. Masz w planach kolejnego bloga?

Na samym początku bloga pisałam - cytuję - "Ten blog na 99,9% jest już moim ostatnim blogiem o Raurze, jak i również na tym koncie". I tego będę się trzymać. Nie mam już nic co by mogło mnie utrzymać dłużej, bo bądźmy szczerzy, ale blogger upada, jak już tego nie zrobił i jedynie co tu robimy to marnujemy się. Oczywiście jest to moje zdanie i nie każdy musi się z nim zgadzać.

2. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie, to co byś zmieniła w swoim życiu?

Nie lubię pytań z serii 'gdybyś' i bardzo często takie pytania zlewam, ale jeśli mam już odpowiedzieć to zmieniałabym prawie wszystko - podstawówkę, gimnazjum i swój charakter, między innymi.

3. Ulubiona piosenka?

W tym momencie morduję Cię wzrokiem, bo z pozoru może to łatwe pytanie, ale gdy się w nie zagłębimy nie wiemy co odpowiedzieć, no albo jest ich więcej niż średni poziom IQ twojej całej klasy. Lol, uwielbiam ich obrażać *tutaj wstaw słodki chichot*. Ale wróćmy do tematu pytania. Od razu zaznaczam, że to są pojedyncze piosenki, bo jest ich o wiele, wiele więcej i są one w kolejności przypadkowej

- 5 Seconds of Summer - San Francisco
- 5 Seconds of Summer - Jet Black Hearts (TELEDYSK TO ŻYCIE HFJIYTUWBFVKJG)
- R5 - Cali Girl
- One Direction - Love You Goodbey
- Evanescenes - Bring Me To Life

4. Grasz na jakimś instrumencie? Jeśli tak, to na jakim?

Gram na ławce, gdy lekcja jest nieinteresująca i oczekuje z tego powodu na dzwonek :>

5. Jaki przedmiot szkolny lubisz, a jaki nie? Dlaczego?

Można powiedzieć, że lubię historię/wos (mam tą samą panią od tych przedmiotów), ale to tylko przez panią, która i może często krzyczy (przy tym otwierając drzwi, lel), ale dobrze tłumaczy, bo dostałam ostatnio ze sprawdzianów dwie 4 *unosi dumnie głowę*. A najbardziej nie lubię pana od wf'u. Na serio, jest tak WKURZAJĄCY, choć to za lekko powiedziane i w ogóle. Czasami mam ochotę rzucić jakimś tekstem, ale gdy myślę, że przez tego palanta mogłabym wylądować u dyrekcji to daję sobie spokój. Po co mam marnować swój i rodziców czas?

6. Ulubiona bajka lub film animowany z dzieciństwa?

Wilk i Zając, Sąsiedzi, Gumisie, Bolek i Lolek, eeeeee.... (do tej pory oglądam Sąsiadów, ale to wielka tajemnica xd)

7. Lubisz czytać lektury szkolne?

Jasne, uwielbiam, przecież lektury nie są wcale nudne. To nie tak, że korzystam z opracowania na końcu książki, hehehe.

8. Ulubiony kosmetyk?

Nie mam, bo się nie maluję, choć powinnam być jak wszystkie moje koleżanki z klasy i nakładać tapetę w dużej ilości, tak aby później użyć szpachelki zamiast wacika i płynu do demakijażu.

9. Jakie 4 rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?

Telefon, dużą ilość jedzenia, bilet z koncertu R5 i jakieś ciuchy. Tak, to jest to.

10. Ulubiona rzecz w szafie?

Moje przecudowne czarne spodnie z wysokim stanem i dziurami na kolanach, które są tak minimalnie za krótkie (Boże, dlaczego stworzyłeś mnie wysoką?) i vansy, w których nie mogę chodzić, bo nie jest zbyt ciepło.

11. Jak chciałabyś, żeby wyglądała Twoja wymarzona randka?

Riker Lynch (ewentualnie Calum Hood), park i żeby nie było za ciepło ani za zimno. Czy ja o wiele proszę?


Ja nikogo nie nominuję, bo nie i ogólnie nie czytam już ffs na blogspocie ani wcale, bo mój telefon postanowił szybciej umrzeć i... dziękuje Emi za nominację. Możesz być z siebie dumna, bo odpowiedziałam na Twoje pytania. A teraz przejdźmy do tej gorszej części postu, czyli moich wytłumaczeń. Tak bardzo nie chcę mi się tego pisać, lecz trzeba skorzystać z tego, że siedzę przy komputerze. 

Właśnie zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę nie mam sformułowanego wytłumaczenia, dlaczego rozdziału nie było tak długo (i nadal go nie ma), a pisałam, że w ferie zajmę się tym, abym mogła teraz wstawiać regularniej rozdziały. Ta. Coś przeczuwam, że to co za chwilę napiszę będzie żałosne.
Moim powodem braku rozdziałów jest szkoła i to, że mam masę kartkówek i sprawdzianów. I powoli tracę ochotę na pisanie. Tego nie było. Nevermind. Nie wiem co mogłabym jeszcze Wam napisać, bo to chyba jedyny powód (szkoła). Przez nią siedzę rzadziej przy komputerze i nie mam czasu na nic.

Ponownie dziękuje za nominację, bo tak naprawdę piszę okropnie. I to wytłumaczenie, żałosne. Do zobaczenia?

Ania x

1 komentarz:

  1. Zapraszam do mnie :) bardzo zależy mi na twojej opinii :) http://did-you-have-your-fun.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń